Όλα τα προϊόντα πακετάρονται με προσοχή και αποστέλλονται σε άριστη κατάσταση. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει προϊόν που έχει παραλάβει και δεν τον ικανοποιεί πρέπει να ενημερώσει τηλεφωνικά ή μέσω e-mail την Επιχείρηση. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 15ημέρου από την παραλαβή τους, το προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση μέσα στην συσκευασία του και να συνοδεύεται από την απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Εάν δεν πληρούνται οι παραπάνω όροι το προϊόν θα επιστρέφεται στον πελάτη με χρέωση του ιδίου.
Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάστασή του με άλλο ίδιο ή να ζητήσει την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος μέσα σε επτά (7) ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής του δέματος. Ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει αμέσως την Επιχείρηση τηλεφωνικά ή μέσω e-mail και στην συνέχεια να επιστρέψει το προϊόν χρησιμοποιώντας ή συμπεριλαμβάνοντας την αρχική του συσκευασία, την απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς και κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν το συνοδεύει. Τα έξοδα επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος επιβαρύνουν την Επιχείρηση.
Επιστροφές στα τρόφιμα για λόγους υγιεινής δεν πραγματοποιούνται.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις η αξία του προϊόντος επιστρέφεται στον πελάτη με πίστωση στον τραπεζικό λογαριασμό. Σημειωτέον ότι σε περίπτωση επιστροφής ποσού με τραπεζική μεταφορά οι προμήθειες τραπέζης επιβαρύνουν τον πελάτη.